I

Гайд по магу від Арея

  1. Арей Просвещенный
    Сообщения:
    2
    Атмосферы:
    0
    Уровень:
    21
    Маг- це один із самих сильних маг класів в ігрі, він має великий магічний урон; велику кількість магічних скілів но в той час немає жодного фізичного скіла окрім одного "Огненний шторм" (або море, як його ще називають).

    Розподіл атрибутів(білди). Маги бувать 3-х видів: інт, хеви и лайт.

    1)Інтовий маг- це маг повністю вкачаний в інтелект, для 100лвл+ це рангова роба и штани, браслет небесного и боти воздушної прогулки. На 150 лвл в одітого мага стати становитимуть: сила-54, ловкості-14, и интелекту-728, виносливість такому білду некачають.
    Такий білд володіє великою маг атакою, маг защітою ; проте малою кількістю хп і фіз защітою, що робить мага дуже ранимим. Щоб запобігти ранній смерті маги запровадять різні заходи: вставляють в шмотки камні на фізичну защіту, носять з собою великий асортимент таблеток, пельмені, кукли(пілюля змієчерепахи, аромат яросноггго вітра, таблетка очищення духа, воровська пілюля, лікарство без крайностей, небесний чай, банки 100лвл, пельмени).
    2)Хеві маг- це маг прокачаний в силу і ловкість( відповідно до шмота) все інше интелект. Для 100лвл + кращий шмот для такого білда буде: важка броня короля-льва, поножі короля-льва, боти короля-льва і браслет короля льва. На 150лвл стати будуть виглядати так: сила- 250, ловкість- 54 і 475 интелекта, можна звичайно вкачати і виносливість, но про дамаг треба буде забути:).
    Такий білд являє собою високий показник хп, фіз броні, за те невелика маг атака і середня маг защіта, проте такий білд більш витривалий ніж інтовий.
    3)Лайт маги - білд який одівається переважно як лучник, сила і ловкість в пропорції, кращим для нього на хай лвлах будуть: легка броня асури, бріджі асури, браслет и боти асури(на 99лвл). Стати тоді будуть виглядати таким образом: сила- 103, ловкість- 103, все решта в интелект - 582інтелекта.
    Лайт маги характеризуються середнім маг уроном, доволі значним процентом кріт удара, середньою кількістю хп.
    Як на мене то мені більше подобаються інтові маги, основна і значна перевага це великий маг урон, а все інше залежить від прямоти рук.
    Стати мого мага: 150лвл, вінка- 3, сили- 72, интелекта- 822, ловкості - 20. В статах на початкових лвл стоїть по 5 кожної характеристики, для интового мага так як йому важливий дамаг то виносливість понижаемо до 3, а ці вільні 2 одиниці в инт перекидуємо, за рахунок того що речі дають 14 ловкості, 6 одиниць ми вкачуємо до 20 ловкості і в нас получається +1% кріта що також немало важно.
    Для цього класу крім значної маг атаки важливим є і такі речі як швидкість вимови закляття, критичний удар, тому доспехи підбираємо враховуючи і такі параметри.
    Кращі шмотки для інтового білда(речі які і сам ношу будучи магом):
    -пушка цзы я 90лвл(дається за 8ранг), физ атака 1373-1609, маг атака- 1762-1953, стати: время пение -10% .зменшення фыз урона -3%, макс маг атака +250;
    -пушка рангова волшебний меч язика природи 100лвл, физ атака 1638-1970, маг атака 2187-2456, стати: шанс крит удара -4%, макс маг атака +130, интелект +14;
    -рангова мантія язика природи 100лвл , хп- 1012, физ защ- 202, маг защ- 1810, стати: здоровя- 165, -6%пение і 8 интелекта;
    -фіол бріджі тай чи 130лвл, хп- 1312, физ защ- 197, маг защ- 1947(без реза земли, хотя цього дефу достатньо коли юзати щит земли), стати: интелект- 10, интелект- 10;
    -боти воздушної прогулки 99лвл, хп-1012, физ деф- 107, маг деф- 965, стати: здоровя- 80, интелект- 9, ловкость- 9;
    -браслет небесного 99лвл, хп- 1012, физ деф- 81, маг деф- 725, стати: здоровя- 80, пение -6%, зменьшення физ урона +1%(боти і браслети разом дають додатково -3% пение);
    -корона мудреца, синь 131лвл, хп- 1312, стати: интелект- 10, зашита 118, защита -118;
    -спектральна накидка 90лвл, уклон- 220, хп 1125, стати: сила- 9, интелект- 9, ловкість- 9;
    -2 кольца дикий символ сохранение 95лвл, маг атака +97, маг деф- 1125, стати: вірогідність нанесення критичного удара -3%,время пение- 6%, защита- 250;
    -кольцо небесного сопротивление 138лвл фио, маг деф- 1312, маг атака 126, стати: время пение -6%, маг атака +42;
    -ожереля небесная сила 105лвл, физ защ- 1658, стати: время пение -6%, мана- 230;
    -ожерелья святого указание 132 синь, маг деф- 1627, стати: время пение -6%, интелект -10;
    -украшение цзу лун 135лвл синь, физ деф 1897, стати: интелект- 9, интелект -9, интелект- 9;
    -перевязь линь цзя 135лвл фииол, маг деф 1670, стати: время пение -6% ,сила- 10, интелект - 10;
    -трактат - оболо +45 интелекта;
    -політ чорна дира- простий +3, прискорений +6.
    Всі доспехи на 4 ячейки, вних вставлені камні(красний глаз) 11лвл на физ деф +125, в пушки камні(морськой лазури) 11 лвл +75маг атака.
    Таким чином маг атака такого білда з пушкой Цзы Я становитиме- 21900-25050, фіз атака- 2080-2450(дає бонус для моря), 10% кріт, фіз деф- 20101, маг деф 15523(це з фіз біжами), пение в сумі 49%; з ранговою Волшебний меч язика природи маг атака- 25380-29010, физ атака- 2470-2961, кріт 14%.
    Вибір сторони інтового мага. Переваги рай/ада.
    Тут багато думати на приходиться интовому магу бажано в ад, так як:
    1.броня земли, в адського +150% до физ дефа, а райського тільки +100% , хотя +150% до дефа земли(помагає тільки при сутичці с магом, всі інші раси бьють іншими стихіями);
    2. безметежность, в адского додае 20% касту, а райському 100% дамаг збільшуеться на 15сек, що меньше чим 1вспишка чи яка дає 200%;
    3.передвигающая земля, в адського прижок на 30м, в райського на 25, но потребує на 10ярості меньше( це вважається як перевага и недолік залежно з якої сторони подивитися);
    4.ливень, адский шанс паралізувати ціль 50%, райський 33%;
    5.камений дождь, адский 20% шанс парализувати на 5сек, райський скоріша активация навика;
    6.обморожение, адський 50% збільшений урон від води, райський час дії бафа довше до 30хв;
    7.мастерство володиння землею, водою, вогнем, адский до всіх стихій 1% крита, в райського 25% дамаг від стихії(це хороша превілегія райсько тому і урон в нього дещо більший).
    Якщо в тебе достатньо пение(це 79%)+ адский скіл безметежность(20% пение)то получається инкаст а з цим жодна раса нестрашна.
    ПВП инт маг vs вар/танк/лук/друль/прист/маг.
    Маг проти вара. Проти пряморукого вара з нормальним шмотом дуже важко, одна надія кріти; вар опинеться в відповідний момент без маг сутри; в вара закінчиться хірка;). Принцип пвп полягає в тому , так як вар ближній фіз клас його треба тримати якомога дальше від себе, частише юзати бющий ключ, він замедляе скорість, камений дождь, ливень скілі яки можуть його зупинити або призупинити рух. Щоб вбити вара під сутрою нам без чи або инкаста необійтися, якщо 2-й нема тоді юзаем 2-3чи , таблетка (небесний чай), можна несогласие або скалу залежно як близько він від мага і потім якщо вистарчить дамага коли він в стані добиваемо його. Коли це неподіяло його хіра відкаталася або стан не наклався чурез имун, тоді магу краще бігти, можна бігаючи від вара бити його скилами, таким чином набивати чи и повторити раніше задіяне.
    Маг проти танка. В мага мало хп ,тому танк може його вбити з 1-ї арми , тому від танка треба триматися на відстані. Танки бувають конові і дд, хотя і в 1-х і в 2-х хп хватає, тому танка треба також бити переважно під вспишкою. Юзаєм вспишку 2-3чи можна чай, можна антистан бєм його всіма можливимм скілами(бажано гора якщо чи є, камяний дождь, прижок або несогласие коли є ризик бути вбитим) і після цього, якщо тільки танк не заховався під завесу або скушав имунку, то набивши чи втікаючи від нього бючи одиночними скілами повторяєм процедуру.
    Маг проти лук. Лук раса з досить невеликою кількість хп, малою маг и фіз защітами, зате в дамазі він неуступаю нікому, це дальній фіз клас (хоча в наявності є і маг скили), тому лука треба тримати близько себе недати йому відійти на відстань, оскільки зблизі йому ріжеться дамаг в 2раза. Якщо першому напасти на лука то вбити його можна досить швидко: гора + будь- які 2-3 скила, как тока просипаетса несогласие и ще 1-2скила и лука нема. Лука навіть коли заюзати 3чи можна з скіла снести. В випадку коли лук напав на мага ,застанив и т.д., тоди як тільки виходим зі стана кидаем несогласие, або прижок, чи имун , хіляемся до поновленя макс хп , прижок в сторону лука, якомога ближче, або скалу в ньго, ключ+ ще 1.2скилі, потом камяний дождь, якщо лук рядом можна його застаними церемониею жертвоприношение и стараючись невипускати його зі стану, тримати вблизі себе лук врешті решт упаде.
    Маг и друля. Друля дуже опасний клас (завдяки своєму петомцу, переважно це фенікс-укус и сосалки його дуже небезпчні для мага).
    Якщо пряморука друля з феніксом нападе на мага 1-ю і застане, тоді мага ніщо неспасе, хотя можна надіятися на імунку або таблетку очищення духа, умножающий порошок. При пвп з друлею завжди слід вбивати спочатку її пета, а потім якщо дру інт откатити хіру до половини і юзнути море, шанс що дру упаде дуже великий. Коли друля хеви , або с моря інт неупала тоди її треба бити використовуючи скіли що станят (несогласие, темная церемонія жертвопреношение, камяний дождь), оскільки друль попитається визвати пета а цього допустити неможна. Друля часто станить і її вбити невиходить, юзаєм антистан, якщо є можливість тоді і чи, після цього друля повинна заснути вічним сном.
    Маг і прист. Прісти часто хілять себе, тому вбити його за таких обставин дуже тяжко, приста як і друлю можна вбити катнувши хіру почті до половини і заюзати море, тільки дивитися щоб той перья неактивував. Як і друлю пристів бажано станити щоб не лічився , неналожив дебафів(опека пяти форм, пяти стихий) вони понижають физ и маг защиту. Хоча в пристів хп як і в магів негусто маг защіти в них побільше(завдяки своім бафам), тому пристів або з моря або з вспишкою треба вбивати.
    Маг проти мага. Тут вирішальну роль, якщо 2 мага пряморукі відіграє або кріт, або табла допомагає. Принцип пвп проти мага такий як з пристом чи друлею, хп в мага мало, можна попитатися з моря злити, можна юзати чи, несогласие и стан велику роль відіграють. Вспишка, чай, скала, набор скилов, несогласие до того как очнулса і 1-2 скила хватає щоб мага перемогти.
     
    Арей, 5 фев 2011
    #1
  2. Brut Просвещенный
    Сообщения:
    8
    Атмосферы:
    0
    Уровень:
    21
    Я то знаю Украинский язык, а русскоговорящим гражданам как быть? :eek: :D
     
    Brut, 6 фев 2011
    #2
  3. Zak Просвещенный
    Сообщения:
    25
    Атмосферы:
    0
    Уровень:
    21
    :D пойду украинский учить
     
    Zak, 6 фев 2011
    #3
  4. Арей Просвещенный
    Сообщения:
    2
    Атмосферы:
    0
    Уровень:
    21
    а что лутше б было если я на русском с ошибками напишу гайд:geek: , чем на родном с приличной граматикой.
    Хотя налепил мама дорогая :rolleyes:
     
    Арей, 6 фев 2011
    #4
  5. Brut Просвещенный
    Сообщения:
    8
    Атмосферы:
    0
    Уровень:
    21
    По моему скромному мнению, да)
     
    Brut, 7 фев 2011
    #5
Похожие темы
  1. Ответов:
    4
    Просмотров:
    4,310
  2. Ответов:
    2
    Просмотров:
    2,840
  3. Ответов:
    13
    Просмотров:
    5,358
  4. I Гайд джина для мага 5

    andre[y], 21 ноя 2018 , в разделе: Гайды по магу
    Ответов:
    24
    Просмотров:
    12,074
  5. Ответов:
    9
    Просмотров:
    15,507
Загрузка...